Logotip Congrés Internacional

Pàgina principal > Comunicacions

Comunicacions

Presentació de propostes

Termini de presentació de propostes: fins el 7 d'octubre de 2012.

Les persones interessades en presentar una comunicació hauran de:

Primer : Omplir aquest FORMULARI DE DADES.

Segon: Enviar un fitxer amb la proposta de la comunicació.

Aquesta proposta consisteix en un resum de la comunicació (arxiu en format .doc o .rtf) d'una extensió mínima de 7.500 caràcters amb espais i màxima de 13.500 caràcters amb espais. Haurà de seguir la plantilla que es facilita a continuació.

En el cas que la proposta respongui a una experiència educativa (descarregar plantilla), el resum haurà d'estar estructurat amb els apartats següents:

• Títol
  • Nom i cognoms dels autors/es
  • Abstract de 1.500 caràcters amb espais
  • Objectius
  • Desenvolupament
  • Avaluació
  • Conclusions
  • Bibliografia
En el cas que la proposta respongui a una recerca educativa (descarregar plantilla), el resum haurà d'estar estructurat amb els apartats següents:
  • Títol
  • Nom i cognoms dels autors/es
  • Abstract de 1.500 caràcters amb espais
  • Objectius
  • Metodologia
  • Resultats
  • Conclusions
  • Bibliografia

És imprescindible enviar el formulari de dades abans del fitxer amb la proposta de la comunicació.

>> ENVIAR FITXER <<

Avaluació de propostes

Les propostes rebudes seran avaluades per dos membres del comitè científic del VIII Simposi.
Es prioritzaran les referides a experiències realitzades o en procés, centrades en la temàtica del Simposi.

Resolució del comitè científic

La resolució del comitè científic es comunicarà per correu electrònic a les persones interessades a partir del 11 d'octubre de 2012.

Comunicacions acceptades

Les persones que comptin amb una comunicació acceptada hauran d'enviar a la Secretaria del Simposi, abans del 8 de novembre de 2012 [Termini ampliat], el text sencer i definitiu de la comunicació. (ATENCIÓ: Els textos que arribin amb posterioritat a aquesta data no podran ser inclosos en la publicació digitial del Simposi).

El text definitiu haurà de tenir una extensió entre 15.000 i 25.000 caràcters amb espais. Haurà de seguir l’estructura proposada en el punt anterior en funció de si es tracta d’una experiència educativa o d’una recerca educativa.

Aquest text serà revisat pel Comité Científic i podrà ser inclòs o no en la publicació final del Simposi.

S'haurà d'enviar seguint el mateix procediment que per a l'enviament de la proposta de comunicació:

>> ENVIAR FITXER <<

Inscripció dels autors/es al Simposi

Cada comunicació acceptada podrà disposar d'una inscripció gratuïta al Simposi (Opció 1 – Inscripció al Simposi sencer). Cal indicar-ho al formulari de dades de la comunicació i la persona interessada haurà d'omplir el formulari d'inscripció.
La resta d'autors/es d'una comunicació que vulguin assistir al Simposi, hauran de formalitzar la inscripció i fer el pagament corresponent.

Presentació durant el Simposi

Cada comunicació disposarà de 30 minuts per a la seva presentació (20 minuts d'exposició + 10 minuts de preguntes i debat amb els assistents). A partir del 5 de novembre s'informarà els autors a través d'aquest web de la data, hora i espai concret on es presentarà cada comunicació.

Tots els espais de presentació de comunicacions disposen de projector i ordinador amb connexió a internet. Abans del 15 de novembre, s'haurà d'enviar a la secretaria del Simposi (simposi.ice@udg.edu) l'arxiu amb la presentació de la comunicació.

Certificació

L'organització expedirà certificació de presentació de comunicació a nom de l'autor/a o autors/es inscrits que assisteixin al Simposi i presentin la comunicació. En aquesta certificació hi constaran els noms de tots/es els autors/es de la comunicació.

Publicació

Està previst recollir en la publicació digital del Simposi una selecció de les intervencions presentades.

L'organització penjarà la publicació al web del Simposi.

Notes:
- L’organització del Simposi té previst difondre, publicar o comunicar el material de les contribucions incloses en el programa del Simposi, de forma íntegra o parcial, sense obtenir cap benefici comercial, únicament amb finalitats de recerca i suport o il·lustració de la docència. Els/les autors/es participants al Simposi accepten, amb la seva participació, cedir de forma no exclusiva i per a aquestes finalitats, sense límit temporal ni territorial, els drets d’explotació que els corresponen com a autors/es, autoritzant a l'organització a portar a terme la difusió, publicació o comunicació del material per qualsevol mitjà, inclòs Internet i autoritza expressament la seva incorporació a una base de dades electrònica d’accés obert.

Organitza:   ICE - Universitat de Girona          ICE - Universitat de Barcelona

Optimitzat per a una resolució de 1024 x 768 i navegadors Internet Explorer 6 i Firefox 1.0.7.